2020. február 22., szombat

Brokkoli krémleves

Bár friss zöldségeket venni lassan luxus, időnként muszáj valami finom levest is főzni! :) Ma a brokkolira esett a választásom. Mivel a fiam is hazajön, krémlevest főztem, mert ö (is) nagyon szereti :)


1 fej apróra vágott hagymát világosra dinszteltem 1 ek vaj és 1 ek olaj keverékén. Hozzáadtam 1 fej rózsáira szedett brokkolit. Sóztam, borsoztam, kevés frissen reszelt szerecsendióval fűszereztem. Pár percig pároltam együtt őket, majd felöntöttem 1 liter húsleves alaplével. Fedő alatt kb. 10 perc alatt roppanósra főztem.
Kiszedtem pár kisebb brokkoli rózsát a díszítéshez. A levesbe szórtam 1 felkarikázott krumplit és még 10 percig főztem fedő alatt, puhulásig. Ekkor egy botmixerrel krémesre kevertem és öntöttem hozzá 2 dl tejszínt. Már csak egyet forraltam rajta.


Tálalásnál a félretett brokkoli rózsával díszítem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése