2019. december 19., csütörtök

Célegyenesben - vendégváró ebéd

Férjem fia ma érkezik Londoból, ahogy minden évben szokott, így ismét együtt ünnepeljük a karácsonyt.
Persze, amikor jön, mindig főzök neki. Többnyira brassóit, ám most Osso buco kerül tányérra. :)
Ilyenkor azért vagyok kicsit bajban, mert az ünnepi menüt már megterveztem és ilyenkor van, hogy improvizálnom kell. Az előételhez Györgyusz barátnőmtegnapi bejegyzése adta az ötletet: ITT




Az eddig elkészült aprósüteményeken felül egy pohárkrém dukál ebéd után:
Karácsonyi sajttortakrém


Leszűrtem 1 üveg fahéjas barackbefőttet, a levét felfogtam. 1 ek vaníliás pudingport elkevertem kevés vízzel. A baracklevet felforraltam és apránként belecsurgatva, állandóan kevergeve besűrítettem a pudinggal. Még forrón belekevertem az apró kockákra vágott barackokat.
250 g friss sajtot kikevertem 10 dkg cukorral, 150 g tejföllel, 1 tk őrölt fahéjjal, fél narancs reszelt héjával és levével.
Pohár aljára összetört Amarettini kekszet morzsoltam, rásimítottam a krémet és tetejére a már kihűlt barack került.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése