2014. december 15., hétfő

A világ legfinomabb spenótja

Sok helyen ettem már spenótot, sőt, sokáig meg voltam elégedve azzal amit főztem. Mígnem Kata barátném megismertetett az övével.
Kata nincs oda a konyházásért, valószínűleg nem is igazán érti az én őrületemet, de azért volt már, amit kipróbált tőlem. Múltkor elmesélte, hogy nem eszik meg másmilyen spenótot, csak, amit ő csinál. Természetes, hogy elkértem a "titkos" receptet, mert az az igazság, hogy nálunk mindenki szereti a spenótot és már nagyon sok recept alapján elkészítettem, de mindig kész vagyok újat próbálni. Próbáljátok ki!:) (A receptet megint változtatás nélkül teszem közzé! :) )

" Két doboz (fél kiló) spenótot béraktam a lábosba. mikor már kiolvadt zúdítottam hozzá 4 dl tejszínt, sóztam, borsoztam (nem durván). Előtte beáztattam két zsömlét tejbe. A végén még öntöttem hozzá egy kicsit, amit már nem szívott be. Csináltam 2 ek liszttel egy rántást, amikor színe van, jó sok fokhagymát belenyomtam, aztán felöntöttem a ledarált bőven tejes zsömlével (a zsömit előtte ledaráltam, de ha valakinek úgy teccik, elég ha kézzel összetrutyizza, vagy turmixolja, vagy, ami teccik) Aztán ezt béborítottam a spenótba oszt felforrt (közben randa ződeket köpködött), oszt kész"

1 megjegyzés:

  1. Biztos finom, látszik rajta. Én besamelesen készítem, na az is ott van a szeren...

    VálaszTörlés