2018. szeptember 8., szombat

Kókuszos mogyorókrémes fészek

Nem szeretem az őszt. Az ősz nekem az elmúlást jelenti, a készülődést a sötét és hosszú télre... De a mai nap csodaszép (szépségét egyébként nem vitatom). Lent vagyunk a tanyán. Rengeteget gereblyéztem, szidtam szegény diófámat, mert roskad a diótól, de szinte minden szem rossz :( Céklát tettem el és persze készítettem néhány finomságot is.
Ez a kókuszos, sütés nélküli finomság mutatós és hamar elkészült :)


200 ml vizet felforraltam 20 dkg porcukorral. Lehúztam a tűzről, hozzáadtam 10 dkg étcsokoládét és 10 dkg vajat. Addig kevergettem, amíg mindkettő elolvadt a vízben. Ekkor beleszórtam 30 dkg darált kekszet és 1 dkg kókuszreszeléket. Vizes kézzel diónyi gömböket formáltam belőle, mindegyiket kókuszreszelékbe forgattam. Sütőpapírral bélelt tálcára sorakoztattam a gömböket, mindegyik közepébe az ujjamal mélyedést nyomtam. Betettem a hűtőbe, hogy megdermedjen.


Csillagcsöves nyomózsákból kétszínű mogyorókrémmel töltöttem meg a mélyedéseket és visszatettem a hűtőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése