2016. augusztus 21., vasárnap

Görögdinnyesaláta

Ma váratlan vendégeim voltak. A férjem veje és az unokája itt vannak Kanadából.  Épp a tanyáról jöttünk hazafelé, amikor bejelentkeztek, hogy ma felugranának. Hát, muszáj volt valamit készítenem :) Kaptam egy nagyon finom fél - ámde hatalmas görögdinnyét - kézenfekvő volt, hogy ebből készítsek valamit. Hát, ez a saláta lett belőle, mindenki legalább 3x vett :) Utána fagyi volt.


A leghosszasabb az volt, hogy a dinnyét kimagoztam... Azután kockákra vágtam. 30 dkg feta sajtot szintén felkockáztam és 2 fej lila hagymát nagyon vékonyra  karikáztam. A tálba rétegeztem egy sor dinnyekockát, rá egy sor fetát és lila hagymát. Rácsipkedtem menta leveleket és enyhén megborsoztam. Így rétegeztem a tálba, amíg tartott a hozzávalókból. A tetejére locsoltam egy kis olívaolajat és behűtöttem. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése