2016. június 5., vasárnap

Kevés jóidő

Nagyon vágytam a tanyára! Bár úgy tűnt, az időjárás nem kedvez majd, azért nem volt rossz. :) Tegnap ugyan leszakadt az ég, de délelőtt szépséges napsütésben tudtam még füvet nyírni :)
Ilyen gyönyörű díszhagymák nőnek:


Ebédre grillezni akartam, de az eső elmosta az ez irányú vágyaimat... Így lecsó lett, teljesen másképp. Az ötletet az egyik Facebook főzös csoportban kaptam. :) Végre használatba vettem Nagymamámtól rám maradt, több, mint 100 éves pörköltes tálat. :)

 Sertéstarját csíkokra vágtam. 2 nagy fej hagymát felkockáztam, megdinszteltem. Rádobtam a húst, sóztam, borsoztam, kevés őrölt köménnyel megszórtam és átpirítottam. Volt még egy üveg tavaly eltett lecsóm, azt ráborítottam és fedő alatt puhára pároltam benne a húst. A végén 5 felvert tojást adtam hozzá és azzal még 5 percig sütöttem. Közben nokedlit főztem ki és az egészet tejföllel meglocsolva tálaltam.
És, hogy édesség is legyen, sütés nélküli epergolyókat készítettem, amit ITT találtam.


Aztán estefelé már be lehetett gyújtani a grillsütőt! :)
Csevapcsicsa készült.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése