2022. július 17., vasárnap

Levendulaszirup

 Tervezek egy levendulás pohárkrémet, amihez levendulaszirup szükséges.

Szívemnek legkedvesebb szálkásszőrű tacskójának sírján gyönyörű levendulabokor hozza a virágait már sok éve. Egyszerűen nincs szívem otthagyni, elszáradni. Szedtem egy nagy csokorral és egy részséből elkészítettem a szirupot.


Tegnap este 3 dl vízbe, 1 kk provence-i sóba beáztattam egy nagy marék levendula virágot.
Ma reggel leszűrtem, jól ki is nyomkodtam a virágokat.
A levendulás vízbe tettem 300 g cukrot és kis lángon, időnként kevergetve, beforraltam. Hagytam kihűlni, majd üvegbecsurgattam. Kb. 2 dl lett belőle.


A provence-i sót  tavaly készítettem, citromsóval is helyettesíthető!.

Ha elkészül a pohárkrém, majd azt is mutatom 💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése