2022. július 23., szombat

Levendulás pohárkrém

 Múlt héten készítettem levendula szirupot, tulajdonképp ezért a pohárkrémért...

Még akkor is, ha nem kell sok belőle. Illatos, könnyű sütés nélkül készítehető édesség - ami valljuk be - nem utolsó szempont ebben az időjárásban.


1 csomag Tejszínízű pudingport főztem a leírás szerint. (3 ek cukrot tettem bele). Folyamatosan kevertem, hogy véletlenül se csomósodjon be! 
Elzártam alatta a lángot, ahogy elkkészült és rögtön hozzákevertem 5 dkg vajat és bő 1 ek levendulaszirupot. (Az eredeti recept szerint bele kell még keverni 1 tk zselatint is, de én ezt nem tartom szükségesnek).


Elkezdtem rétegezni poharakba: aljukra kisebb darabokra tört babapiskóta került, erre pár szem málna és kisebb kockákra vágott kajszi barack, majd meglocsoltam a krémmel. Kezdtem elölről, amíg a poharak megteltek.


2,5 dl tejszínt 1 ek levendulasziruppal kemény habbá vertem és ezzel, levendulavirágokkal, málnával díszítettem tálaláskor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése