2021. március 13., szombat

Bazsalikomos avokádó-mozzarella-paradicsom szendvics

 Ez nagyon "ütős" kombó! Nekem különösen, mert nagyon szeretem az avokádót.

Hét közben már vettem egy szépet és egészen mostanáig várakozott a konyhában a pulton, így szépen meg is puhult. 


Az avokádót meghámoztam és félkarikákra vágtam - nem túl vastagon. Paradicsomot és mozzarellát karikáztam még, elég sok bazsalikomot és petrezselymet aprítottam fel. 
Tálra sorakoztattam a felsoroltakat, meglocsoltam levendulás olívaolajjal és egy fél lime levével. (sima olívaolaj is tökéletes hozzá, csak ez a fűszerolaj annyira finom, hogy amibe csak lehet, használom!


Megpirítottam félbevágott zsemlét, megkentem majonézzel, ráfektettem egy-egy szelet mozzarellát (lehet sonka, szalámi, bármi). Rápakoltam az avokádós salátából és langyosan tálaltam.

mmmmmmmmmmmmm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése