2020. január 18., szombat

Baconos sajtos tészta

Őszintén sajnálom, hogy a fiam ma nem jön! Ezt az ebédet nagyon-nagyon szeretné... Újabban szerettem meg a szarvacska tésztát. Így elkészítve nagyon sajtos, nagyon szaftos ebédet kapunk. A bacontól pedig nem érezzük azt, hogy "csak" sajtos tésztát eszünk...


Magas falú esénybe feltettem 1,3 liter tejet melegedni. Amikor már majdnem forrt, beleöntöttem 500 g szarvacska tésztát. Kis lángon, folyamatosan kevergetve megfőztem fogkeményre. Nekem pont elég volt ennyi tej, de ha nagyon felszívná a tészta a folyadékot, akkor pótolni kell. Amikor elérte a megfelelő puhaságot, lehúztam a lángról, hozzáadtam 10 dkg vajat, 20 dkg reszelt vörös cheddart és 10 dkg füstölt sajtot. Jól összekevertem, hogy elolvadjon benne a vaj és a sajtok is, majd az egészet kivajazott tálba öntöttem. Tetejére szórtam kb. 20 dkg kockázott bacont és megszórtam még reszelt sajttal. Betoltam a 180 fokos sütőbe addig, amíg a sajt is, bacon is megpirult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése