2019. július 10., szerda

Padlizsán vacsora

Szeretem a padlizsánt, bár ez nem mindig volt így.
Gyerekkoromban nem is nagyon lehetett kapni, nem ismertük. Aztán, amikor megjelent és kóstoltam, nem igazán voltam elájulva tőle. Mígnem egy volt munkatársam csinált egy eszméletlen finom padlizsánkrémet. Akkor estem szerelembe ezzel a gyönyörűséges tojás-gyümölccsel és azóta számtalan formában kóstoltam már. Ez a mai vacsora nagyon gyors és nagyon finom! :)


Két szép közepes padlizsánt megmostam, majd hosszában szeleteket vágtam belőlük. Kevés olajjal megkent sütőpapíros tepsire fektettem a szeleteket és betoltam 180 fokos sütőbe. Amikor már ilyen szép színe lett és megpuhult, kiszedtem a sütőből. Megsóztam a szeleteket, áttört fokhagymát kentem rá (a 2 padlizsánhoz 3 duci gerezdet elhasználtam), majd meglocsoltam citromos olívaolajjal és minden réteget megszórtam kevés Zaatar fűszerrel. Egymásra rétegeztem a szeleteket és hagytam kicsit állni. De aztán nem bírtam ki és azonnal betoltam pár szeletet friss kenyérrel. Langyosan. Nem tudom, milyne lesz hidegen, de langyosan teljes az extázis! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése