2019. június 26., szerda

Burrito

Nem nagyon szegi semmi a kedvem a sütés-főzéstől. Általában. Na de ez a meleg... Viszont a fiam elvileg ma jön haza és olyan nincs, hogy ne várjam valami kedvére valóval! :) Ha nem tészta, akkor legyen mexikói! :)


3 kisebb fej új vöröshagymát apróra vágtam és kevés olajon megdinszteltem. Rádobtam egy nagyobb, kockázott csirkemellet, sóztam, borsoztam és hagytam, hogy kicsit megpiruljon. Félrehúztam a serpenyőben és melléöntöttem 1 bögre rizst. Hagytam kicsit átpirulni, néha megkevertem, majd az egészet összekevertem. Felöntöttem 1/2 liter húslevessel (kockából). Beleöntöttem 1 darabolt konzerv paradicsomot, 1 kis doboz leszűrt fekete babot és 1 kisebb doboz csemege kukoricát. Fűszereztem római köménnyel fokhagyma granulátummal és kevés chiliporral. Lefedtem és takarék lángon hagytam készre főni. Amikor elkészült, elzártam alatta a gázt, beleszórtam 10 dkg reszelt cheddar sajtot, elkevertem, az edény tetejét visszatettem és betakartam dupla konyharuhával. Tetejét megszórjuk aprított korianderrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése