2019. július 23., kedd

Málnás bögrés sütemény

Már a végefelé tart a málna, de még el lehet csípni belőle. S, ha már van málna, csináltam belőle egy finom, szaftos süteményt!
A porcelántál Sila barátnőm munkája, aki minden álmot porcelánra tud varázsolni! Rókák és most már szitakötők is gyarapítják a gyűjteményemet, amik az ő keze alól kerültek ki!
Ha valami hasonlót, vagy épp egészen mást szeretnétek, keressétek Ildit a Facebook-on! (Ildikó Sila Baranyi)


Hozzávalók: 50 dkg túró, 1 csésze natúr joghurt, 1/2 csésze olaj, 2 tojás, 1 cs. vaníliás cukor, 2 csésze liszt, 1/2 csésze cukor, csipet só, 1/2 cs sütőpor


Először összekeverjük a lisztet, cukrot, sütőport, sót. Egy másik tálban villával összetörjük a túrót, joghurtot. Hozzáadjuk a tojást és az olajat, vaníliás cukrot, majd a két tál tartalmát alaposan összekeverjük. A végén beleforgatjuk a málnát.


 Vajazott, lisztezett tepsibe (itt kenyérformába) simítjuk a masszát és 180 fokos sütőben tűpróbáig sütjük. Rácson hagyjuk kihűlni. Vagy porcukorral, vagy - ahogy én csináltam most - cukormázzal díszítjük.
A cukormázhoz 25 dkg átszitált porcukrot kikevertem 4 ek tejjel és a még meleg süteményre csurgattam




1 megjegyzés: