2019. május 26., vasárnap

Citromos csirkecomb pitában

A Lidl videoreceptjei között lehet rátalálni ERRE a receptre Széll Tamás közreműködésével. Tegnap azonban Anikó (konyhagyáricapriccio) megosztásában láttam. Anikó egy kicsit variált, de ahogy megláttam és elolvastam, rögtön jött az érzés: ezt AZONNAL el kell készíteni! :D Majdnem minden volt is itthon hozzá, csak néhány dolgot kellett reggel beszerezni. Mondjuk a pitát, lehet, hogy legközelebb én készítem majd el, mert annyira nem sikerült ez az előre csomagolt...
Elsősorban a görög Tirosaláta keltette fel az érdeklődésemet. Ez önmagában is nagyon finom, üde saláta, szerintem többször elkészül majd! :) Ez az ebéd igencsak a fiam kedvére való volt, de a lányomnak is nagyon ízlett a saláta :)


Tirosalata: Feta, joghurt, fokhagyma, olívaolaj és olajbogyó. Hát, ez rossz nem tud lenni! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése