2016. augusztus 6., szombat

Tonhalas rizssalátával töltött paradicsom

Nem akartam ma nagyon főzni, mert ügyelet után ez az egy napom van pihenni, holnap reggel újra felveszem  az ügyeletet. Ehhez képest, főztem, sütöttem és porszívóztam...:O
Ez a töltött paradicsom hidegen fogyasztandó és nagyon finom! :)

6 nagyobb paradicsom tetejét levágtam, belsejét egy kanállal kikapartam. Összekevertem kb. 20 dkg főtt rizzsel,  10 dkg lecsöpögtetett olajban eltett tonhallal - az olajat fogjuk fel!, 2 ek kapribogyóval és ugyanennyi karikákra vágott, paprikával töltött olajbogyóval, 1 gerezd áttört fokhagymával, a tonhal felfogott olajával. Sóztam, borsoztam, citromlével ízesítettem. Jól összeforgattam és visszatöltöttem a paradicsomokba. A levágott végeit a tetejükre biggyesztettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése