2015. április 5., vasárnap

Húsvéti vacsora

Gyermekkoromban emlékszem, szenvedtem nagypénteken, amikor tilos volt húst enni. Mindig úgy érzetem, éhen halok... És akkor lementünk a Krisztinavárosba körmenetre, utána lehetett végre vacsorázni! :) Ezek olyan emlékek, amik remélem, soha nem múlnak el. Nagypénteken most sem eszünk húst, de hogy ne haljunk éhen, tojásos nokedlit főztem és friss fejes salátával kínáltam. Aztán nagyszombaton volt az igazi vacsora. Idén igyekeztem napsárgába öltöztetni az asztalt. Recepteket nem írok, ha valamelyikről mégis kérnétek, akkor kérek egy hozzászólást és leírom!

 A tálon látható: Mandulás sajtkrém, sárgatúró zöldfűszerekkel, sonkás alagút, aszpikos tojás és főtt sonka.

 Tavaszi reteksaláta, házi sonkakrém, franciasaláta

 Zöld kocka, Nyuszifészek muffin

 Tojáshéjban sült citromos és csokis sütemény

És a zöld kockák közelebbről, csak mert olyan üde színe van! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése