2014. szeptember 14., vasárnap

Cajun húsgolyók

Nem tudok ellépni a mexikói ízektől! :) Tegnap ígértem a fiamnak, hogy ma is valami finom mexikói jellegű ebéd lesz - titkon remélve, hogy ezzel sikerül hazacsábítanom... Sikerült! :))))))))))))))))

Már nem tudom, honnan van ez a recept, de én a következőképp csináltam:

Megolvasztottam kb. 5 dkg vajat. Belekevertem 2 ek lisztet és kicsit átpirítottam. Beleszórtam 1 fej apróra vágott vöröshagymát, 2 gerezd apróra vágott fokhagymát, 2 szárzellert apróra vágva, egy narancssárga kaliforniai paprikát felkockázva és egy babérlevelet. Átforgattam a tűzön, majd felöntöttem 1 40 dkg-os konzerv darabolt paradicsommal és másfélszeres konzervdoboz vízzel. Belemorzsoltam egy leveskockát éa lefedve, gyakran megkeverve főztem 15 percig. Közben fél kiló darált húst elkevertem 1 bő ek Cajun fűszerrel és sóval. Apró gombócokat formáltam belőle és forró olajon körbe-sütöttem őket. Amikor elkészültek, beleraktam őket a szószba, majd fedő alatt főztem még kb. 10 percig. Tálalás előtt megöntöztem kevés Tabasco szósszal és megszórtam koriander levéllel. Rizzsel tálaltam.

1 megjegyzés:

  1. Mit megtesz az ember lánya, hogy hazajöjjenek a fenött gyerekek :) Hányszor trükköztem én is igy, még most is. De jó.

    VálaszTörlés