2014. április 13., vasárnap

Vadas ezúttal sertésből és zsemlegombóc helyett spagettivel

Szeretjük a vadast. És nagyon finom lett sertésből is! Azt hiszem, ez az a fajta étel, amit nem nagyon lehet előnyösen fotózni, de mégis megmutatom, csak mert annyira finom lett! :)
Az ötlet: Mindmegette




Hozzávalók: 1 kg sertéscomb (diója), 5 sárgarépa, 3 fehérrépa, 1 nagy krumpli, 1 zeller, 1 karalábé, 1 hagyma, 2 gerezd fokhagyma, petrezselyem, feketebors, só
Mártáshoz: a levesből a zöldségek, tejföl, mustár, babérlevél,  pici cukor, citromlé
Valamint: 50 dkg spagetti tészta
A húst szeletekre vágom, majd a megtisztított, feldarabolt zöldséggel és a fűszerekkel ízletes levest főzők belőle. A levest leszűröm. A zöldségeket botmixerrel pépesítem, egy edénybe teszem, és a levessel hígítva (kb. fél liter) felfőzöm. Beleteszem a babérlevelet és a mustárt, összefőzöm. Mivel elég sűrű mártást kaptam, oly annyira, hogy én plusz levest is tettem bele, nem kellett lisztes habarás, csak tejfölt tettem bele egy kis pohárral. Ízesítem (cukor, só, mustár, citromlé), hogy finom pikáns legyen. A spagettit kifőzöm, leszűröm, tányérokra szedek belőle, rárakok 1-1 hússzeletet, erre pedig bőséggel mártás locsolok, így tálalom.

1 megjegyzés:

  1. A kedvenc ételem. Anyukám apró krumpligombóccal készítette... Imádom!

    VálaszTörlés