2023. április 29., szombat

Spagetti gorgonzolamártással, vajban sült körtével és dióval

 Nem tudom, hol találtam ezt a receptet, de hetek óta szemezek vele. Igaz, most csak ketten vagyunk, de enni akkor is kell...

Volt maradék száraz-tésztám, ha többen vagyunk, nem tudom megfőzni, mert akkor nem elég. Hát, most pontosan elég is lett.


Két nagyobbacska körtét meghámoztam és vékony szeletekre vágtam, majd óvatosan oldalanként 3-3 percet vajon pirítottam. Kiszedtem egy tálba.
Helyére jó marék diót szórtam és azt is megprítottam, majd szintén tálkába szedtem.
A visszamaradt vajban illatosra pirítottam 1 gerezd áttört fokhagymát és amint éreztem az illatát, felöntöttem 2 dl tejszínnel.Belekevertem 5 dkg gorgonzált, sóztam, borsoztam.


A kifőtt tésztára öntöttem a gorgonzolás szószt, ráraktam a körte szeleteket és megszórtam az apróra vágott dióval. Meg lehet még szórni reszelt parmezánnal, de nekem nem hiányzott a tetejéről.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése