2023. február 8., szerda

Mangós-avokádós rizssaláta garnélával

 Ma napközben rácuppantam arra, hogy valami finom rizssalátát akarok enni. Találtam egy nagyon finomnak ígérkező receptet, amihez papaya-t ír hozzávalónak. Na, én még papaya-t soha nem ettem, bár láttam, gondoltam, itt a remek alkalom. Hát, hazafelé irány a bolt. No? Mit nem lehet épp kapni? Hát, papaya-t. Nem jöttem sokáig zavarba, mangóval helyettesítettem.

Pikk-pakk elkészül! Nyugodtan lehet duplázni az adagot, szerintem ez két főre való adag.

Nem tudom papaya-val milyen lehet, de így mangóval egyszerűen függőséget okoz!😀


Hozzávalók: 150 g papaya, 2 db avokádó, ½ fej lilahagyma, ½ db citrom leve, só, 1 mkk chili, 120 g jázmin rizs, 200 g fagyasztott garnéla rák, 50 g vaj, 3 ek olívaolaj, 1 kiskanál szárított zöldpetrezselyem



A rizst sós vízben kifőzzük. A papaját meghámozzuk, magjait kiszedjük, és kockákra vágjuk, úgyszintén az avokádót is. A lilahagymát felaprítjuk, ráöntjük a citromlevet hozzáadjuk a rizst. Összekeverünk mindent egy tálban, megszórjuk chillipaprikával, sózzuk ízlés szerint. A vajat az olajat egy serpenyőben felhevítjük. Hozzáadjuk a rákot, megszórjuk a petrezselyemzölddel. Kb. 10 percig sütjük, időnként átforgatva. A rákot a rizssalátával tálaljuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése