2022. november 13., vasárnap

Marcipánkrémes Ferdinánd tekercs

 Újra vasárnap van, megint jön a fióka ebédre... Most külön süteményt nem sütöttem, ellenben az nem járja, hogy édesség ne legyen... Gyors süti kellett, ezért a Ferdinánd tekercsre esett a választásom. Marcipánkrémmel töltve. Gyors és nagyon finom💓



Kb. 10 dkg marcipánt lereszeltem. Kézi habverővel elkevertem 1 ek lekvárral (nálam most eperlekvár volt) és 1 tojás fehérjével.
Készen kapható friss leveles tésztát kitekertem és egyenletesen megkentem a marcipános töltelékkel. A papír segítségével szépen feltekertem a hosszabbik oldalánál fogva. 
Tíz egyenlő hasábra vágtam (én le szoktam centivel mérni). A hasábok közepét fakanál nyelével benyomtam és sütőpapírral bélelt tepsire fektettem őket.
A tojás sárgáját 2 ek tejjel felvertem, minden tekercset megkentem és megszórtam fahéjas cukorral.


200°C-os sütőben 20 perc alatt aranyszínűre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése