2021. augusztus 29., vasárnap

Szűzpecsenye kéksajttal töltött őszibarackkal

 Nagyon gyors ebédre volt csak időm. Egész nap a "kamrát" pakoltam, selejteztem. Az hogy kamra, erős költői túlzás, de ettől függetlenül két polc teljes lepakolása és átrendezése majdnem egész napomba telt...

Szóval, ezt a finomságot készítettem. Még ünnepi ebéd is lehetne, bár csak következő hétvégén ünneplünk :)


A szűzpecsenyét kb. ujjnyi vastag karikákra vágjuk, mindkét oldalukat sózzuk, borsozzuk.

5 dkg vajat 2 ek olajjal felolvasztunk és a medalionok mindkét oldalát megsütjük. A visszamaradt vajas zsiradékon mindkét oldalán megsütünk 4 félbevágott, kimagozott, hámozott őszibarackot. (A gömbölyű oldalából vágjuk le egy kis lapot, így "megül" és nem billeg.

A "talpára" fordítjuk, miután megsültek, mindegyik magházba kéksajtot teszünk. Én lefedtem az edényt és egy picit melegítettem csak, amíg a sajt elolvadt. Már lehet is tálalni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése