2019. szeptember 15., vasárnap

Tojáspörkölt nokedlivel

Csudi-csudi szép idő van! Csak egy napra, de lementünk a tanyára. Cica persze nagyon lelkes volt és szomorú, amikor otthagytuk...
Mivel tegnap azonnal a kerttel voltam elfoglalva, amikor leértünk, sok időm nem maradt a konyhára. Gyorsan egy nagyon finom tojáspörköltet dobtam össze nokedlivel:


10 tojást keményre főztem, felkarikáztam. 1 nagy fej hagymát apróra vágtam, kevés olajon üvegesre pároltam, megszórtam pirospaprikával, felöntöttem kevés vízzel. Ebbe az alapba óvatosan beleforgattam a tojskarikákat és kb. 10 dkg karikázott paraszt kolbászt. Nekem nem kellett, de ha nem lenne elég víz rajta, pórolni kell, épp csak annyira, hogy ellepje a folyadék. Megsózzuk, óvatosan, mert a kolbász is sós (én só helyett Vegetát használtam). Nagyon rövid ideig, kb. 5 percig főzzük. 3 ek tejfölt kikeverünk 1 ek liszttel, teszünk bele a pörkölt szaftjából és úgy öntjük vissza bele. A nokedli is kb. pont ennyi idő alatt készül el hozzá. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése