2016. december 24., szombat

Szenteste

Utóbbi időben nem sokat írtam ide, pedig készültem a karácsonyra nagyon! :) Csak időm nem volt sok. Hát, most bepótolom...
Idén változtattam a karácsonyfám színén. Évek óta fehér-ezüst volt, most sötétkéket álmodtam meg. :) Este nem tudtam jól lefotózni a fát, majd holnap megmutatom rendes fényben. És, ahogy kell, ehhez a terítéknek is stimmelni kell :)



Sajnos a férjem fia - aki ismét verünk karácsonyozik és Londonból érkezett -, valamint a fiam lerobbant mára. Vagy ettek valamit tegnap, vagy elkaptak valami vírust. Így a fiam leginkább az ágyat nyomta, a férjem fia sem evett semmit az ünnepi vacsorából. Nem is tálaltam fel mindent, amit akartam...
Előételnek kecsesajtgolyók voltak:


Főételnek kétfélét készítettem: Töltött kacsát és tonhal steak-et citrommártással:



Édességnek Mozart minitorta volt és a bejglis, Stollenes süteményestál:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése