2016. február 4., csütörtök

Az átadás pillanata

Tegnap mutattam a tortát, ami Prof. dr Tihanyi Tibornak készült, aki a S.E. I.sz Sebészeti Klinikáján dolgozik és nagy hálával gondolunk rá mindazért a megfeszített munkáért, ami értünk tett. Szegény egész délelőtt a műtőben volt, így csak kora délután tudtam átadni neki a tortát.
Azt hiszem, tényleg nagyon örült neki. Mert azt már tudom, hogy kiváló sebész, de szerintem nem olyan jó színész! :))) Azt is gondolom, a fényképen azért látszik, hogy mennyire tetszett neki:

2 megjegyzés:

  1. Ügyes volt Ditta, hogy ezt a bélrendszert a tortára varázsolta, de azért mégis kicsit morbid egy "beles" torta. Én legalábbis így gondolom, bocsi.

    VálaszTörlés
  2. Kissé morbid, de ritka az ilyen torta. Ugye a belek meg ki voltak mosva? Én azt hiszem egy boszi tortának tudnék örülni, nem túl csicsás, csak egyszerű boszi torta legyen.

    VálaszTörlés