2015. augusztus 16., vasárnap

Brie-sajtos, rókagombás omlett

Gyönyörű rókagombát kaptam a Lidl-ben. Igen, ma, mert ma kinyitott itt a közelünkben lévő üzlet. Nagyon szeretem a rókagombát és már régóta meg akartam csinálni ezt az omlettet.

A rókagombákat nagyobb darabokra vágtam és 1 ek olaj és 1 ek vaj keverékén, kis lángon kezdtem párolni. Kb. 2 perc után rányomtam egy gerezd fokhagymát, megszórtam kakukkfűvel, sóval, borssal. Félretettem. Fejenként 3 tojást elkevertem 1/2 dl tejszínnel (ennek hiányában tejföllel), picit sóztam, borsoztam. Vajat olvasztottam és ráöntöttem a tojásos keveréket. Egészen kicsi lángon addig sütöttem, amíg  teteje kocsonyásodni kezdett. Ekkor az egyik felére brie-sajtot kockáztam és ráfordítottam az omlett nem sajtos felét. Kb. 1 percig sütöttem így, majd megfordítottam és a másik felét is megsütöttem. Tányérra csúsztattam, ráhalmoztam a rókagombát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése