2015. július 28., kedd

Sajtos cukkinifasírt

Cukkini szezon van. És én a cukkini szinte összes válfaját szeretem. Ezt a cukkinifasírtot már többször készítettem. Bár egy hatalmas cukkiniból készült, már nincs is belőle...

A cukkinit csak megmostam, nem hámoztam. A két végét levágtam és feldaraboltam. A magjait kidobtam, a húsát sajtreszelőn lereszeltem. Besóztam és hagytam állni kb. 15-20 percig. Ezután a levét kinyomkodtam. Hozzáadtam  10 dkg reszelt sajtot (trappistát), 1 tojást, őrölt borsot és 3 gerezd zúzott fokhagymát, majd annyi zsemlemorzsát, hogy formázható legyen. Diónyi gömböket formáltam belőle, amiket úgy paníroztam, mint a rántott húst: liszt, kicsit felvert tojás, zsemlemorzsa. Bő, de nem túl forró olajban, közepes lángnál megsütöttem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése